BeSt ViEw - MoZiLLa FiReFoX & GoOgLe chRoME

Sunday 24 April 2011

Daniel - The First Six Month

Sementara nak tgu game chelsea jap g, aku berblog ler kejap.. Baru je pas abis buat keje2 umah skit.. almaklumlah hari ni wife aku dgn daniel demam.. so far dah ok le skit.. Ni koleksi gamba2 daniel 6 bulan pertama dalam hidup die.. Dua bulan setenah pertama tu mmg duk Ipoh umah mentua.. Pastu baru balik umah PJ, kat PJ mak aku lak jaga.. Tu sebab kot Daniel ni manje sgt dgn nenek2 die.. tambah2 belah mentua aku mmg cucu sulung.. tambah-tambahla manjenye..hehe..

Bulan Pertama (Dis 2008)
Bulan Kedua (Jan 2009)

Bulan Ketiga (Feb 2009)
Bulan Keempat (Mac 2009)
Bulan Kelima (April 2009)

Bulan Keenam (Mei 2009)
Ramai org kate daniel ni mmg daniel ni ikut muke mak die..hehe.. mmg betul pun.. hidung je kot ikut aku.. Alamak, game dah stat lama la... Banyak lak miss kang, dahla Man U menang lak td.. adehhh.. Man U ni kalau menang mesti last 10 minute nye gol.. tension betulla..

Haha.. final result Chelsea 3 West Ham 0.. Akhirnye Torres berjaya gak menjaringkan gol.. Okla tu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...