BeSt ViEw - MoZiLLa FiReFoX & GoOgLe chRoME

Wednesday 27 April 2011

1/1/11 - Welcome to Aquaria

Tgh boring tak tau buat ape nie nak stori skit pasal new year tahun ni, daniel ni mmg suke pegi tempat mcm ni la.. betul2 die enjoy, mcm g underwaterworld langkawi ari tu, mmg happy betul la die..Aku pun actually first time gak g aquaria ni.. pada aku overall mmg ok.. cume takde penguin, kat underwater world langkawi ada.. So sempena cuti tahun baru 1.1.11 tu aku and wife bawa skali mak aku g sana.. semua kire first time le g aquaria ni.. name je duk kl..huh..

 Kura - kura tu geram dgn daniel..

Papa dan daniel berposing..hehe

Daniel bersama neneknye..mak aku le tu

 Daniel, mama dan nenek.. dan ikan jerung..

Daniel geli la ma.. Ape bende ni?

 Kepuasan.. Kene bawak daniel datang sini lagi le jawapnye nanti..hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...