BeSt ViEw - MoZiLLa FiReFoX & GoOgLe chRoME

Tuesday 19 April 2011

Assalamualaikum.Wrth.Wbth. & Salam Sejahtera


Actually ni bukan aku waktu kecik-kecik dulu.. ni gambar anak aku.. Muhammad Daniel Zaqwan.. Nama manje Daniel..Kire2nye blog ni nanti byk citer pasal die je la..Umur die dah nak masuk 2 tahun 5 bulan..

Aku pun tak tau apasal aku rasa tiba-tiba nak berblog ni.. tapi sebab ramai sangat org dah buat blog.. layankan je.. lagipun skrg umah aku pun dah masuk UNIFI (sesiapa nak register call aku - 0173777927), mmg laju dan berbeza compare dgn streamyx.. tapi sebenarnye blog ni aku dedicate utk anak aku ni.. lupe lak and untuk adik2 si daniel nie (coming soon November 2011, insyaallah). At least bile die dah besar panjang nanti die dapat recall balik ape yg die buat waktu die kecik2 dulu.. haha.. and also as a platform for me to share a little bit knowledge, opinion, experience etc..

Ni gambar Daniel masa 6 bulan

 Yang bawah ni lak waktu kat langkawi Mac 2010, waktu ni die baru sebulan dua pandai berjalan.. budak kalau dah dapat kaki..biasela..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...