BeSt ViEw - MoZiLLa FiReFoX & GoOgLe chRoME

Wednesday 20 April 2011

Daniel & Akhil - Upin & Ipin.. Part I


Yang sebelah tu actually bukan adik daniel.. tapi adik sepupu daa.. Anak kakak aku.. Tapi diorg ni mmg sepesen..Mcm kembar pun ade..  Kire upin dan ipin versi family aku la.. Akhil ni muda 5 bulan dari Daniel, tapi tahun bezala.. Daniel lahir Dis 2008, Akhil Mei 2009.. Kalau dah berjumpe tu biasela.. Ntah ape benda diorg sembang semua orang tak paham.. Gambar tu kat IJN KL, around last January (2011) visit my uncle.. ICU.. Alhamdullillah uncle pun dah sembuh..

Yang ni lak waktu melawat akak aku baru dapat baby, pun around early February (2011).. Melawat adik si akhil..Danish.. Waktu tu Danish baru beberapa hari je.. tak sampai sebulan g. Daniel ni kalau dah jumpa tag team biasela..Gambar yang kat bawah ni aku tak ingat bile, tapi rasa around 2010..

Wife aku kata gambar ni waktu beraya kat Kg Endah, Banting.. Raya bulan Sept 2010..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...